PRAVILNIK O NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA

I. UVODNE ODREDBE

Član 1.
Ovim pravilnikom uređuju se uslovi i način rešavanja reklamacija potrošača u salonu nameštaja Grand Sofa Lux, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije.

Član 2.
Pravilnik se primenjuje na sve proizvode kupljene u salonu Grand Sofa Lux, uključujući i kupovine putem interneta.

II. PRIJEM I EVIDENCIJA REKLAMACIJA

Član 3.
Potrošač može podneti reklamaciju na sledeće načine:

Član 4.
Prilikom podnošenja reklamacije, potrošač je dužan da dostavi dokaz o kupovini (račun, slip, izvod iz banke) i opis nesaobraznosti proizvoda.

Član 5.
Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacije. Evidencija sadrži:

III. POSTUPAK REŠAVANJA REKLAMACIJA

Član 6.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor mora da sadrži:

Član 7.
Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Član 8.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u propisanom roku, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost. Produžavanje roka za rešavanje reklamacije moguće je samo jednom.

Član 9.
Ukoliko prodavac odbije reklamaciju, dužan je da potrošača obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

IV. ZAVRŠNE ODREDBE

Član 10.
Ovaj pravilnik stupa na snagu danom objavljivanja na zvaničnom sajtu Grand Sofa Lux i biće dostupan potrošačima u prodajnom objektu.